Föga förvånande…

För er som tittat in här tidigar så är detta ingen överraskning

Jag repade upp hela rubbet. Sedan delade jag garnet i två nystan så får vi se, har inte börjat om ännu. Var så le åt det igår så jag tog tag i virkningen av grytlapp nr2 istället. Ska ju göras det också.

Som vanligt hopplöst att fota rött men men… Jag virkar två lager, blir tjockt och bra när man ska ta plåtar ur ugnen. Försökte mig på dubbelvirkning. Efter en del trilskande så fick jag till det men tyckte det kändes som en bättre teknik till gryt grytlappar och inte plåt/ungsforms grytlappar…

Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne – hoppas du får en skön dag!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Föga förvånande…

  1. Garnmumriken skriver:

    känner med dig, det är trist när en försöker och försöker, men inte kommer någon vart!! Hoppas du får inspirationen tillbaka, så du får dig ett par strumpor 😉

  2. Tomtan skriver:

    Trist……Men fin grytlapp

  3. lopplisa skriver:

    Oj! Snabba ryck!! Inte för att jag inte känner igen mej… men va??? Rena rama slakten! Så brutalt när man ser de hos andra 🙂

    Härlig grytlapp!! Och jag håller med… att fota rött är otacksamt!

  4. lopplisa skriver:

    Tillägg: jag hade en smajlis efter ordet ”andra”, men det föll bort.

Lämna gärna en kommentar

