Efterlyses

De två rymmarna Ork och Kreativitet, senast sedda i början av sommaren.

Ork är en energisk typ som gillar när det händer saker, backar sällan från en utmaning och är allmänt känd som en arbetssam typ.

Kreativitet är inte lika fokuserad på uppgiften som Ork utan påbörjar gärna en massa saker och har ibland svårt att avsluta saker och ting. Kreativitet är en drömmare på många sätt och inte alltid med fötterna på jorden. 

Kreativitet och Ork kompletterar varandra och det är därför troligt att om man hittar den ene så finner man även den andre.

Tips om de båda rymlingarna mottages tacksamt.

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Efterlyses

  1. Jassan skriver:

    Haha, ja så sant som det var sagt! 🙂

  2. lopplisa skriver:

    Träffsäkert!! 🙂 Tror för egen del att de många gånger är periodare. Att gå på kurs och lära sig nytt kan också vara en lockelse de svårligen kan motstå. Då kanhända trillar de dit förr än senare, med spinn off-effekt till en hel period.

    • Laila skriver:

      Själv har jag saknat dem båda i flera månader nu – konstant. Jag vet att utmattning tar tid att hämta sig ifrån men jag som alltid har velat ha något för händerna känner att det kryper i mig att inte orka eller ens vilja pyssla… Den här veckan har jag gått upp i arbetstid, jobbar nu två timmar per dag och igår efter en timme på jobbet var jag ett vrak. Nu har det varit en strulig vecka så jag hoppas det blir bättre nästa. Och att jag orkar sticka några varv i helgen ☺

  3. Ewa skriver:

    Ibland rymmer Ork medan Kreativitet härjar som värst, och kvar ligger en massa påbörjat i väntan på att Ork ska hitta hem igen… 😉

  4. mallasalster skriver:

    Håller tummarna att dom båda dyker upp snart igen! Ha en finfin dag idag! 🌞

Lämna gärna en kommentar

