Bäää

Nu kan årets julklappstillverkning börja

Det är tänkt att dessa nystan ska bli till den här

Annars virkar jag vidare med grytlapparna. Dessa som jag virkade runt så att de bestod av två lager

Är både färdiga och väl använda. Perfekta att ta ut varma plåtar och annat ur ugnen med då de skyddar bra eftersom de är så tjocka. Trots det är de inte otympliga. Garnet är Paris från Drops och nä, det rekommenderar jag inte av flera orsaker.. 

Här testar jag dubbelvirkning, det verkar bli bra även om det nog lämpar sig mer till varma grytor/lock än till att ta ut ur ugnen med – men jag får testa så småningom och återkomma 😊

Hoppas ni får en bra vecka trots höstrusk, fast vädret är perfekt för att sitta inne och mysa…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bäää

  1. Jassan skriver:

    Oj, vad du kan! 🙂

  2. anjson skriver:

    Men oj, fattar ingenting! Hur kan man få till en fårkudde som ser ut sådär!!!??

Lämna gärna en kommentar

