Fridfull helg

Alla dem som inte längre finns ibland oss, är ändå mitt ibland oss – i våra hjärtan varmt och ömt bevarade.

Jag önskar dig kära läsare en lugn och fin Alla Helgons helg. 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fridfull helg

  1. gunnardeckare skriver:

    Jag önskar dig detsamma

  2. Kristallina skriver:

    Tack, detsamma! Tänker på min man som lämnade mig för 2 år och 8 månader sedan.

  3. anjson skriver:

    Detsamma till dig! Om du är barnsligt förtjust i snö kan du komma hit och skotta! Här har fallit ca 70 cm på tre dygn. Tycker nästan det räcker nu!

  4. mallasalster skriver:

    Hoppas på detsamma till dig!❤

Lämna gärna en kommentar

