Just nu hos mig

Snöar det. Vänerkanonen riktades om och vi får snö. Härligt! Ännu härligare hade det varit om vinterdäcken redan varit på bilen istället för att det ska fixas imorgon… Tur jag inte behöver den nu, det är halt på vägarna.

Syns inte på bilden men det snöar för fullt. Jag sitter i soffan och njuter – funderar på att gå ut en sväng. Andra verkar ha gått i ide…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Just nu hos mig

  1. anjson skriver:

    Glad att du är glad över snön :-). Våran katt har också gått i ide.

    • Laila skriver:

      Vinterns första vurpa avklarad. Fastighetsskötaren hade plogat och sedan hade det kommit ett par centimeter pudersnö över den glashala plogytan… Slog mig inte så illa men jag tog mig inte upp! Pinsamt, som tur var kom en trevlig och stadig granne förbi och kunde ge mig ett handtag…

  2. gunnardeckare skriver:

    Lika glad är jag att Karlstad fick noll snö😀

  3. mallasalster skriver:

    Här får jag oxå njuta av snön, älskar’t!😊😊😊

  4. Kristallina skriver:

    Bytte däcken för över en vecka sedan. Det var tur, det började snöa i onsdags och har gjort det sedan dess. Sakta men hela tiden. Tog mig ½ timme att befria bilen från snö och is idag. Väldigt kallt är det dessutom -10 grader.
    Här fick barnen snö på höstlovet istället för sportlovet 😀

  5. Jassan skriver:

    Här håller vi oss inne då det är kallt ute…brr…alla går i ide fniss.
    Ha det bra i snöyran. 😀

Lämna gärna en kommentar

