Motvikt

​Mitt bidrag till en bra start på veckan. Låt bekymren fara all världens väg, om så bara för några minuter, och ta några djupa andetag – det ordnar sig med allt. Förr eller senare…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Blandade tankar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Motvikt

  1. anjson skriver:

    Haha, ja nu blev måndagen en hel del roligare! Ha en happy dag!

  2. Jassan skriver:

    Hoppas så att du har rätt!! Ska försöka följa dina ord. 😀

  3. Kristallina skriver:

    Så roligt! Senast igår tittade jag på den låten. Ha..ha…
    Du har rätt, det är inte lätt att släppa alla bekymren ett tag men det är väl värt ett försök.

  4. Precis så är det. En massa bekymmer och problem kan vi inte påverka.
    Därför har jag också Glad måndag på min blogg. Tycker att måndagen har oförtjänt dåligt rykte. Dagarna blir rätt långt det vi gör dem till – allt rår vi inte över, men vi kan göra som du säger, släppa en del av bekymren.
    Kram!

  5. Charly skriver:

    Ja bekymmer kommer alltid nya så försök släppa dom gamla och sätt på ett stort leende till dom nya kommer, man kan bara ta en fajt i taget 🙂 har jag hört…
    Trevlig helg!
    Kram Charly

Lämna gärna en kommentar

