Tack för hjälpen!

Tänk vad bra det är att ha bloggvänner som hjälper när man kör fast ☺

Carita tipsade om hur jag skulle fota mina reflexer. Nu hade jag inte tålamod att vänta utan gjorde en ”lampljus testversion” och se det blev inte så illa 😉

När jag har fått till mina reflexer så jag tycker det är ”presentabla” så tänker jag mig en utlottning här på bloggen. Så om du vill ha chans att vinna två unika reflexer så kommer snart chansen 😀 Ska bara öva lite till först…

Önskar er alla en skön söndag!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Tack för hjälpen!

  1. Jassan skriver:

    Så fint. Se där….alla sätt är bra utom dom dåliga hihi. 😀

  2. helenathorn skriver:

    Jättefina!
    Vill gärna va med i utlottningen!
    Kram Helena

  3. Nathalie Nylén skriver:

    Superfina, blir kul med utlottning!

  4. anjson skriver:

    V<ad fiffigt med reflexgarn! Ska hålla ögonen öppna inför utlottningen!

  5. faleartut skriver:

    Tack för ditt ”gilla” angående min kommentar hos AnJa!

    • Laila skriver:

      Läser alltid hos dig och nickar instämmande många gånger, men eftersom blogspot bråkar med mig blir det dåligt med kommenterandet 😔

Lämna gärna en kommentar

