Mörk är november

sedan snön regnade bort. Viktigt då att ha reflexer så att man syns.

Här har du chansen att vinna två unika reflexstjärnor. Reflexerna är virkade av mig och kommer med snöre och säkerhetsnål så att de går att använda som ”dingelbrickor”.

Stjärnorna är virkade av mattvarp och reflextråd. 

Vill du ha chans att vinna dessa två reflexer så behöver du bara skriva en kommentar till det här inlägget senast midnatt söndag 27/11.

Skulle det vara så att det finns intresse av att köpa reflexer så skriv gärna det i kommentarsfältet. Just nu pågår nämligen planering för att öppna en liten butik med sådant som jag tillverkat mm. Tanken var att det skulle varit klart redan men det kom en utmattningsdiagnos i vägen…

Ha det gott go vänner!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i utlottning. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Mörk är november

  1. gunnardeckare skriver:

    Dom ser fina ut och självklart vill jag vara med i utlottningen

  2. Jassan skriver:

    Så fina dom blev! 😀

  3. bergalott skriver:

    Du får se till att hålla garden uppe när du nu ger sig in i försäljarbranschen. Din idé är säkert vettig. En liten butik med egentillverkning. BRA!

    Reflexer behöver alla ha, även min lilla Bamse och jag när vi tar kvällspromenad i vintermörkret. 🙂 Inväntar utlottningsresultatet och funkelerar det inte med den så får du allt ta och skicka oss några stycken. 😀

    • Laila skriver:

      Har tänkt att ha min lilla butik på nätet i första hand – även om man kan titta in i ateljen om man har vägarna förbi – och det kommer att vara på hobby basis.
      Vad är Bamse för sort – han måste ju få special reflex oavsett hur utlottningen går ☺

  4. Tomtan skriver:

    KLart man vill vara med!!!!

  5. KataM skriver:

    Jättefina! Jag vill gärna vara med i utlottningen

  6. Mrs Olsson skriver:

    Reflexer är ett måste i novembermörkret! Kul idé att man kan göra egna. Var fick du tag reflextråden?

  7. Charly skriver:

    Åh vilka fina!!! Dom skulle tom min något surmulna tonårsdotter på 15 höstar sätta på sig på sin jacka som självklart är svart….. Hon bara fnyser åt mej när jag försöker tala om för henne att hon inte syns….
    Jag är gäääärna med i utlottningen!
    Kram Charly

  8. anjson skriver:

    Jag vill gärna vara med och ha chansen att vinna de fina!

  9. KataM skriver:

    Jättefina. Jag vill gärna ta chansen att vinna dem.

  10. faleartut skriver:

    Mattvarp och reflexgarn, så listigt! Jag är gärna med om det inte är för sent!

Lämna gärna en kommentar

