Åååå vinnaren är…

Nio lotter redo. Bestämde mig för att dra två lotter – första vinner två stjärnor och nästa vinner en. Och hur gick det då…

Först ut: Faleartut och som god tvåa: Gunnar deckare

GRATTIS! Om ni mailar mig namn och adress så kommer det stjärnglans med posten. Maila till: weaver74snabelagmailpunktcom

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Åååå vinnaren är…

  1. anjson skriver:

    Grattis Fale! Så kul att du vann!

  2. Grattis till vinnarna! Hade missat att här fanns en tävling, men det är kul att ha sådana ibland!
    Och jag gör ungefär som du då jag lottar ut. Eftersom jag är ensam hemma för det mesta låter jag dem singla mot golvet och har på förhand bestämt att den som landar längst till höger, närmast Bond i papp eller längst till vänster, eller närmast mina tår – vinner 😀

  3. faleartut skriver:

    Tänka sig sån tur jag har!! Helt otroligt, så passande nu i mörkertider när man måste ut på vägen i mörkran! Tackar ödmjukast!

  4. lopplisa skriver:

    Jag hade förstås varit med om jag hade haft koll! 🙂 Grattis till de som vann!!

  5. Jassan skriver:

    Grattis! 😀

  6. Nathalie Nylén skriver:

    Grattis till vinnarna! Du förresten, hoppas det var okej att jag länkade till dig i mitt senaste inlägg? Du får säga till annars så tar jag bort det. 🙂

  7. Tomtan skriver:

    Grattis till er!

  8. charly skriver:

    Grattis till vinnarna! Nu kommer ni synas bra!
    Hoppas det blir fler tävlingar framöver 🙂

Lämna gärna en kommentar

