Också ett nytt år…

Hoppas ni haft en bra dag och inte haft några olyckor i halkan.
Själv har jag haft en riktigt god dag 😊

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Också ett nytt år…

  1. Kristallina skriver:

    Min dag var också bra. Fick en kram och en puss på kinden, gav bort en present och tände mitt spindelljus som jag köpte igår. Jag tar med mig en bit tårta om det är ok för dig. Något gott ska man unna sig 😀

  2. anjson skriver:

    En vurpa var det nära att bli igår… Snö ovanpå blankis och en fot for iväg. Med med ett flaxande likt kråkan i Mamma Mu lyckades jag få min lekamen på rätt köl igen. Ser smaskigt ut det där!

  3. gunnardeckare skriver:

    Vi har hållit oss inne idag. Svinkallt ute! Eller som jag lärt mig att Italienarna säger”Fa un cane freddo” ordagrant ”göra en kall hund”

  4. Tomtan skriver:

    Gott nytt i efterskott

Lämna gärna en kommentar

