Och väntar…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Bild | Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Och väntar…

  1. mallasalster skriver:

    Åh, vad fint det blir, ibland är det bra att vänta! 😘😘😘

  2. Jassan skriver:

    Vad väntar du på? 🙂

  3. Kristallina skriver:

    Första strumpan klar? Hoppas beskedet kommer innan du är klar med hela paret. Håller tummarna!

    • Laila skriver:

      Nej, första strumpan är inte färdig – men svar har jag på sätt och vis fått. Tystnad. Och då gjorde jag mitt eget val.

      • Laila skriver:

        Nu ser det ut som om väntan började igen. Trots allt. Fast vissa saker är värda att både vänta på och tänka om kring…

  4. Har ju skett stora framsteg 🙂
    Jag kan inte sticka – eller jo, jag kan … men jag har inte tålamodet som krävs 🙂
    Vi är alla bra på nånting.

Lämna gärna en kommentar

