Helg

Idag var det en sån där dag på jobbet när det verkligen var full rulle. Jag är tacksam när det händer på fredagar för då kan jag iallafall pusta ut dagen efter 😊 Det är värre när det är en måndag för då brukar det sätta standarden för resten av veckan…

Innan jag gick hem så fotade jag mitt minsta sticke, det är bra fotobelysning på jobbet. Tacksamt sådana här gråa dagar.

Sockorna är i storlek 1-5 månader Stickstorlek: 2mm och mina karbonz Garnet är Schoppel Wolle 6 karat ett handfärgat garn i 80% extrafin merinoull och 20% silke.

Hoppas att de kommer att passa till de tilltänkta små fötterna.

Önskar er alla en skön och fin helg!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Helg

  1. Jassan skriver:

    Jag håller med dig…tur det är fredag. Då vet man att man kan vila dagen därpå.
    Men åh!!! Så vansinnigt söta små strumpor!!! 😀

  2. mallasalster skriver:

    Söta sockor och himla skönt med helg! 😁
    Ha en finfin helg du oxå! ❤️

  3. gunnardeckare skriver:

    Fina! Trevlig helg!

  4. Kristallina skriver:

    HImla fina minisockor! Ha en trevlig helg också!

Lämna gärna en kommentar

