Stickpaus. Kanske…

Blev sugen på att brodera igen, men inte på vintermotivet jag började på vid jul så det har jag lagt undan. Hittade den här i gömmorna och blev sugen

Visst är den fin?

Om jag sedan verkligen kan låta stickningen vila någon längre stund det återstår att se 😊

Önskar dig en fortsatt trevlig helg och tack för att du tittade in!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Stickpaus. Kanske…

  1. Jassan skriver:

    Oj vad fin bild. Kan du brodera oxå!? Inte illa. 🙂

  2. mallasalster skriver:

    Vad kul, du får göra som jag, skifta mellan! 🤣😉😘

  3. anjson skriver:

    Så fin den kommer att bli! Jag har åxå något på gång som jag ännu inte visat på bloggen.

  4. Tomtan skriver:

    Kul! Länge sen jag broderade

  5. Kristallina skriver:

    Kan ju inte brodera länge som jag har gjort mycket förr. Den var väldigt fin!

  6. Charly skriver:

    Ibland är det trevligt med lite ombyte när man känner att lusten inte vill infinna sig helt eller man behöver lite annan handföring för att vila händer fingrar o armar lite.
    Ser jättefin ut!
    Kram Charly

  7. Fint motiv, mer höstlikt än vintrigt.Och Kurre är söt!

  8. lopplisa skriver:

    Hahaha.. SÅ jag! Att ha flera projekt på gång samtidigt och fortfarande börja på nya alster!! 🙂 Hantverkskickar förnöjer! Fint motiv!!

Lämna gärna en kommentar

