”Barnvakt”

Efter en dag full av möten på jobbet, med anledning av fågel, fisk och mittemellan arbeten så kom jag hem med ett trött och surrigt huvud.

Efter en stund hemma var det dags för kvällens hedersuppdrag – ”barnpassning”… Så nu sitter jag och kopplar av och njuter av lugn och ro. En tur ut för kvällprommenad kommer det att bli lite senare. Just nu snusas det gott en bit ifrån mig. 

Min kompis – som jag ikväll ”barnvaktar” när matte är upptagen med annat. Visst är hon fin?

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till ”Barnvakt”

  1. Kristallina skriver:

    Hon är väldigt fin och verkar trivas. 😀

  2. Lantlivsbilder skriver:

    Vad säger Katten, om gästen?
    Svante

  3. mallasalster skriver:

    Åh, vilken fining, hon ser ut att trivas förträffligt! 😘😘😘

  4. Laila skriver:

    Ja, det var första gången jag gick in här utan att matte är hemma men det är, som synes, inga problem 😊

  5. Jassan skriver:

    Åh, jättefin. Vad säger din katt om detta?

  6. anjson skriver:

    En sån fin hund skulle jag gärna barnvakta!

  7. Tomtan skriver:

    Riktigt fin!!!

Lämna gärna en kommentar

