Goda vänner

Veckan som gått har varit riktigt skruttig. I tisdags blommade en riktig dunderinflammation upp i axlarna och nacken. Det kändes som att något skulle värka sönder. Jobba var inte att tänka på på tisdagseftermiddagen/kvällen. Det löste sig med hjälp av goa L-Å och E ifrån styrelsen som höll ställningarna.

Med hjälp av vila, värktabletter och linement klarade jag av att vara tillbaka redan på onsdagen o fixa veckan. Försiktigt och med viss möda, men ändå.

Goda vänner har gjort veckan ljusare. M och Hedda (vovven jag var barnvakt åt) har gett mig många goa skratt när jag har varit med dem på prommenad.

Igår var jag in i en lägenhet för ett jobb och där träffade jag en ny kompis

Han snodde ikring mig, var i knät och tillslut satte han sig på min axel en stund. Sämre dag på jobbet kan man ha.

På kvällen skickade vännen H nedanstående länk. Den var en sån humörhöjare och glädjekick att jag bad henne fråga om jag fick lägga upp länken här. Så nedan finns två glada vänner Calle o Barret som har buskul. Gillar du klippet så har tjejerna en videoblogg med fler trevliga klipp. Varsågoda o njut!

Calle o Barret

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Goda vänner

  1. mallasalster skriver:

    Åh, vilka fina hästar, lycka i ett ridhus! ❤️❤️❤️❤️
    Skönt att du mår bättre nu, härligt med goa vänner som ställer upp! 😊

  2. Kristallina skriver:

    Vilken rolig film! Hästar är också goda vänner. Bra att du mår bättre igen! Vänner ska man vara rädd om. Ha en trevlig kväll utan smärta!

  3. villacalifornia skriver:

    Underbart att läsa, kram!

  4. Tomtan skriver:

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  5. lma7 skriver:

    Trevliga hästar!
    Sköt om dig! Kram ❤

Lämna gärna en kommentar

