Kärt besvär

Om ungefär en vecka ska jag dra söderut på stickhelg. Det ska bli spännande att få träffa andra stickare och skönt att komma hemifrån lite. Frågan som just nu rör sig i skallen är då, givetvis, vad ska jag ta med för stickningar??

Möjligen att något av detta får följa med. En sockstickning ska jag starta upp och ta med, så mycket vet jag, men ännu har jag inte bestämt för i vilket garn… Sedan funderar jag på att ta med en sjalstickning som ännu inte är påbörjad men där jag iallafall vet vilket garn jag ska använda 😀 Jumpern till vänster på bilden är också en het kandidat – det vore trevligt att få den färdig till den här säsongen…

Lyxen att fatiskt kunna välja är ett kärt besvär. Sedan ska väl lite kläder packas ner men det löser sig. Det är stickningarna som är det viktiga 😎

Imorgon är det fredag och på lördag ska jag ut på vift. På återseende!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Kärt besvär

  1. mallasalster skriver:

    Härligt!
    Vad spännande, hoppas på att få se lite bilder därifrån! 😊
    Ha en trevlig helg! ✨ ✨ ✨

  2. Lantlivsbilder skriver:

    Du ska alltså sticka iväg i helgen.
    Svante

  3. Jassan skriver:

    Oj, så spännande. Ha så jättetrevligt! 😀

  4. anjson skriver:

    Det låter som att du kommer att få en finfin helg! Ha de så skönt!

  5. lopplisa skriver:

    Man blir ju minst sagt väldans avis. Låter som ett förträffligt sätt att spendera helger på!! 🙂

  6. Mrs Olsson skriver:

    Önskar dig en fin och givande helg! 🐻

  7. Kristallina skriver:

    Hoppas du kunde bestämma dig och önskar dig en trevlig och fin helg. Teater låter riktigt bra!

Lämna gärna en kommentar

