Vad jag gjorde igår…

Jag skrattade så tårarna rann. Män och kvinnors olikheter och missförstånd av varandra skilldrat på ett otroligt roligt och pricksäkert sätt. Ett sätt som när skratten tystnat lämnade en hel del eftertanke.

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vad jag gjorde igår…

  1. Kristallina skriver:

    Kul! Det hade jag också gärna sett. Det är ju så att det komiska alltid har allvar i botten.

  2. gunnardeckare skriver:

    Trevligt med ”levande” teater och revyer. Går jag allt för sällan på.

  3. Grottmannen har gått många år i Svenskfinland också – och tänk, ändå har jag inte sett den!
    Men ja, folk skrattar massor här också 🙂

  4. Tomtan skriver:

    Härligt!!!!!

Lämna gärna en kommentar

