Inte bara tur med vädret…

Idag på förmiddagen skulle det komma regn/snö. Gjorde det inte. Då kommer det väl lagom till vi ska köra till återvinningen tänkte jag. Vore typiskt eftersom jag lovat ta med elskrot inte bara från mamma också utan från min granne. Det är lite knepigt att ta en mikro och en dammsugare på rullatorn och linka iväg…

Vädret höll sig. Så vi kom iväg med två mikrovågsugnar, en bärbardator, ett nätaggregat, batterier, lampor och jag vet inte allt. SÅ skönt. På vägen hem hämtade vi en köks stol som jag reklamerat och fick köpt kattsand. Och vädret det har fortsatt att hålla sig såhär

Ute kvittrar fåglarna för fullt och det är verkligen vår i luften. Nu litar jag inte på påsken för fem öre så jag tänket inte ropa *** förräns den är över 😉

Fick fram assistenten och gjorde bordsmargarin

Däremot fick brödbaket vänta. Blir förhoppningsvis av i morgon istället. Assistenten står kvar framme…

Tack för titten och var rädd om dig 😚

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Inte bara tur med vädret…

  1. Lantlivsbilder skriver:

    Hos mig i Kårböle har det varit mulet hela dagen, och snö i luften hela tiden, för att inte tala om hur ruggigt det varit ute. Det var -6,6 grader i morse, och nu 19:20 är det 0 grader.
    Svante

  2. Kristallina skriver:

    Du kan vara nöjd med din dag men jag hann baka bröd! 😀

  3. gunnardeckare skriver:

    Vädret är sådär här i Karlstad. Firar påsk i Motala.
    Glad Påsk!

  4. anjson skriver:

    Så härligt med eget margarin! Det är lycka att få åka till återvinningen och göra sig av med saker. Ha en fin påsk!

Lämna gärna en kommentar

