Snart vardag igen

Då har påsken nästan passerat och inte blev det något pyntat här inte. Det blev liksom bara av i tanken…

Däremot har jag inte legat på latsidan. Fick bakat matbröd

Stickat på min sjal (som växt ytterligare sedan fotot togs)

Gosat med trööööött katt

Stickat på beställningskoftan

Och i onsdags var jag tacksam för att jag har ett marknära jobb…

Vill inte byta!!

På det stora hela var påsken bra. Kall ute och varm och trevlig inne. Tur det inte var tvärt om 😉 Trots låga temperaturer så kommer både löv och blommor i en väldans fart nu.

Hoppas ni får en fortsatt fin vecka!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Snart vardag igen

  1. villacalifornia skriver:

    Gillar din underbart positiva attityd!
    Kram

  2. mallasalster skriver:

    En lugn och skön påsk, me like! 😘😘😘

  3. Tomtan skriver:

    Gillar åxå att hålla mig på marken 😀

  4. Forsythian som blommar på bar kvist är SÅ vacker!
    Bröd är det bästa jag vet – kunde leva på bröd 🙂
    Handarbeta kan jag däremot inte 🙂

Lämna gärna en kommentar

