Tjoho, nu är det helg!

I dagarna två har jag nu hållit på och fyllt i rapporter för radonmätningen som vi gjort i husen. När alla uppgifter är ifylda, allt prydligt nedstoppat i sitt kuvert och ihop satt så

Hamnade de här. 60+ kuvert med tillhörande rapport och två dosor. Skönt att jag iallafall inte behövde hämta in dem. Det fixade den gode Roffe, världens bästa fastis 😊

Nästa vecka blir det mer pappersjobb. Då ska det skrivas ut lappar till de lägenhetsinnehavare som fick anmärkningar vid Ovk:n (Obligatorisk Ventilations Kontroll). Det var rätt många… Tur det är helg emellan 😀

Angående förra inlägget – på måndag vet jag.

Hoppas ni får en trevlig helg och inte blåser bort!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tjoho, nu är det helg!

  1. Kristallina skriver:

    Bra jobbat! Då får du lata dig över helgen. Önskar dig också en fin helg! Vovven och jag försöker hålla oss kvar på marken medan stormvindar får oss att tappa balansen 😉

  2. mallasalster skriver:

    Trevlig helg till dig oxå, höll på att blåsa bort när jag väntade på bussen idag, jisses, vilka kastvindar!

  3. Tomtan skriver:

    Tummen upp!

Lämna gärna en kommentar

