Utlottning

Värlen är full av våld och elände, men också ljus mitt i mörkret. Svenska Miriam jobbar i Honduras för att hjälpa unga våldtäcktsoffer. Nu finns en bok om hennes arbete

Här kan du läsa mer om boken.

Jag har just köpt två böcker genom läkarmissionen – då skänktes även en summa till organisationen Miriam jobbar i. Den ena av dessa böcker lottar jag nu ut. Allt du behöver göra för att ha chansen att vinna boken är att senast midnatt måndag 1 maj lämna en kommentar till detta inlägg.

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Utlottning

  1. mallasalster skriver:

    Den vill jag gärna läsa, håller tummarna!
    Dock är det helt underbart med dessa människor som orkar stå upp för dom som inte orkar och kan! ❤️❤️❤️

  2. villacalifornia skriver:

    Vilken fin tanke…
    Lycka till alla och ha det gott kära garntrassel

  3. gunnardeckare skriver:

    Låter som en intressant bok

  4. Tomtan skriver:

    Jag vill vara med!!!!!!!

  5. Ping: Än finns tid… | garntrassel

  6. Kul med utlottning, höll på att missa – klart man vill vara med!

  7. lma7 skriver:

    Hinner jag med så tar jag en lott, tack!
    Trevlig första maj kväll!

Lämna gärna en kommentar

