Helg

Den här pingsthelgen har varit motsatsernas helg. Igår lyste flitenslampa hela dagen och idag sitter jag på hela ryggen. Priset för gårdagens flit.

Det var mulet större delen av dagen igår men ändå såpass varmt att jag kunde sitta på balkongen och jobba (den är inglasad).

Koftan jag stickat till M var redo för motering. Och måååånga sömar var det. Puh. Tur det vart paus i monterandet emellanåt

Färdig blev jag först sent på kvällskvisten. Idag hoppas jag få möjlighet att prova om den passar också…

Ni som tittat in här det senaste vet att jag har planer på förändringar av tillvaron. I veckan som gått tog jag ett steg på vägen. Om just det steget leder någonstanns vet jag inte, det ligger i andras händer just nu.

Alldeles oavsett så kommer det att gå bra.

Hoppas ni haft en skön helg och tack för att just du tittade in till mig ❤

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Helg

  1. bergalott skriver:

    Tack för det 🙂
    Kan rekommendera en elektrisk filt. Min dotter förärade mig en sådan och det är mums åt både rygg och rumpa 😀
    Lycka till med dina förändringar. Håller tummarna fast jag inte vet vad det handlar om.

  2. mallasalster skriver:

    Låter som en bra helg trots liggläge idag, hoppas få se projektet klart på bild och håller tummarna att den passar!
    Skönt att du tar nga steg i taget, det blir bra till slut och du är på rätt väg! ❤️❤️❤️

  3. villacalifornia skriver:

    Så härligt att läsa…
    Blir glad av detta, även om ryggen kunnat låta bli med sitt..

  4. Jassan skriver:

    Kattpaus är grejer det. 😀

Lämna gärna en kommentar

