Njae

Den här måndagen var ingen höjdare. Svårt att somna, väckt vid sex tiden av katt som spydde (päls, så det var ju bra) och sedan väckt av samma katt ett par timmar senare. Då hade han långtråkigt och hittade på en massa hyss. Lyckades somna om en stund till innan det var dags att masa sig till jobbet. Väl där fick jag gjort det mesta jag skulle. Handlade efter jobbet och där och då drog någon proppen. Jag blev helt slut och glömde hälften…

Resten av dagen kan sammanfattas med lillemans illustration

Förhoppningsvis blir tisdagen piggare.

På återseende ☺

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Njae

  1. villacalifornia skriver:

    Hoppas ni båda hade det lika gott sedan 🙂

  2. Jassan skriver:

    Sådär har jag det med….min lilla mamma säger: ”Har man katt så har man”. 😉

  3. bergalott skriver:

    En bild säger mer än tusen ord 😉
    Vi satsar på morgondagen! 😀

  4. anjson skriver:

    Ibland är kattgubben här hemma ganska billig 😊. Vilken underbar bild !

  5. En sådan rolig bild av katten, fastän det där med spyende och tidig väckning inte är så kul… så nog är ju katterna kära ❤

Lämna gärna en kommentar

