Glad helg!

Hoppas ni får en riktigt fin helg, själv ska jag göra som lillfjant

När jag inte ägnar mig åt förberedelser för att riva kök – kommer allt närmare…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Glad helg!

  1. Lantlivsbilder skriver:

    Jag ska straxt göra, som din Katt, jag har varit uppe sedan 04:00, så jag känner mig lite trött. Det är inget ovanligt för mig att vara uppe tidigt. Jag körde buss, och tunnelbanan på nätterna de sista åren jag jobbade. Då var arbetstiden mellan 00:00, till 06:00. Trevlig helg själv, och hälsa kissen.
    Svante

  2. lma7 skriver:

    Vilken fin kissemiss den övre bilden och den andra också förstås! 🙂 ❤

  3. Kristallina skriver:

    Tack detsamma, Laila! 🙂

  4. sticklingen skriver:

    Vad fina ni är. 🙂
    Det är så roligt att se din katt, han påminner mig om min Rally som ju inte längre finns. Saknar honom mycket.

    kram!

Lämna gärna en kommentar

