Det drar ihop sig

Nu börjar fler och fler hyllor gapa tomma i köksskåpen. Senast nästa vecka börjar vi riva – allt ska bort. Bara kyl/frys som ska vara kvar. Så är någon intresserad av en rejäl och bra diskbänk i rostfritt från sextiotalet så hojta till.

Har varit och tittat på golv till köket. Visste precis vad jag ville ha. Trodde jag. Vid närmare koll blev jag besviken så nu blir det laminat trots allt.

Tittade på tapeter och golv till matplatsen/kontoret och kors i krösamoset! Jag hittade en tapet som föll mig i smaken. Så nu kommer det att bli nytt där också. Det behövs…

Annars bråkar kroppen vidare och hostan som tydligen beror på stämbanden den skräller vidare…

Kommer nog att vara lite tyst från mig de kommande två-tre veckorna. Det börjar bli mycket nu, ska ju dessutom gå utbildning en kväll i veckan fram till jul. Start på tisdag.

Ha det gott och var rädda om er!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Det drar ihop sig

  1. mallasalster skriver:

    Var rädd om dig du oxå!❤️❤️❤️❤️

  2. Lantlivsbilder skriver:

    Hoppas du får ett fint boende efter allt stök.
    Svante

  3. Mrs Olsson skriver:

    Blir spännande att se resultatet. Krya!

  4. Kristallina skriver:

    Lycka till och var rädd om dig också!

  5. Tomtan skriver:

    VAr rädd om dig!

Lämna gärna en kommentar

