Ingen återvändo

Nu är halva köket ”borta”

Passbiten som syns till höger vid kofoten satt med låååånga spik

Överdrivet många dessutom. Om jag minns rätt nu så var det sju stycken. Fem kom ut hyggligt raka och dem sparar jag. Vad jag ska göra med dem vet jag inte riktigt ännu men jag tycker de är fina.

Imorgon är planen att åka och hämta golvet, förutom att andra halvan ska börja rivas…

Ha det gott och var rädda om er!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ingen återvändo

  1. Tomtan skriver:

    Det där kommer att bli bra 🤗🤗🤗

Lämna gärna en kommentar

